U Evropi bi tokom 2011. godine trebalo da bude prodato oko 13 miliona "tablet" uređaja. Radi se o tržištu na kome će i dalje dominirati "Epl" sa 70 odsto prodaje, ali je na njemu pozicija te kompanije manje povoljna nego u SAD-u gde ima gustu komercijalnu mrežu.Analitičari "Forestera" su došli do tih rezultata anketom na 13.886 odraslih korisnika Interneta koji žive u Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Holandiji, Španiji, Švedskoj i Velikoj Britaniji, sedam zemalja s ukupno 342,4 miliona stanovnika.
U Evropi bi tokom 2011. godine trebalo da bude prodato oko 13 miliona "tablet" uređaja, objavio je istraživački kabinet "Forester".
Radi se, kako je saopštio "Forester", o tržištu na kome će i dalje dominirati "Epl" sa 70 odsto prodaje, ali je na njemu pozicija te kompanije manje povoljna nego u SAD-u gde ima gustu komercijalnu mrežu.
Analitičari "Forestera" su došli do tih rezultata anketom na 13.886 odraslih korisnika Interneta koji žive u Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Holandiji, Španiji, Švedskoj i Velikoj Britaniji, sedam zemalja s ukupno 342,4 miliona stanovnika, prenela je agencija AFP.
"Tri odsto anketiranih je izjavilo da već poseduje neki od "tableta"", rekla je AFP-u analitičarka Sara Rotman Eps, autorka istraživanja.
U "Foresteru" smatraju da će tokom 2011. godine 48,2 miliona "tableta" biti prodato u svetu, među kojima 50 odsto u SAD-u, a 30 odsto u Evropi, Bliskom istoku i Africi (oblast EMEA), 15 odsto u pacifičkoj Aziji, a pet odsto u Latinskoj Americi.